Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#35455] Etterlyser Gunder Hansen, evt etterkommere, slektninger.

Recommended Posts

Gjest Odd  M. Tolstadløkken
Skrevet

Har tidligere forsøkt og finne det som jeg mener er min oldefar gjennom DIS-Norge. Min oldefar, Gunder Hansen f 1881 utvandra til USA 16 feb 1910, fra Kristiansund. Siste spor av han har jeg fra Amerikansk cencus 1920, han bodde da i Seatlle. Etter det jeg vet skulle han da være gift, kona hans står i sammen oppført i cencus 1920. Det var fortalt at han hadde to barneløse ekteskap i USA. I ettertid så har det kommet frem at han hadde to barn i USA, disse var født i 1917 og 1919. Det merkelige er at ingen av de to barna er oppført sammen med foreldrene i cencus for 1920. Alle spor etter Gunder Hansen og de to barna er vekke etter 1920. Har fått vite at kona som står oppført i cencus 1920, døde i 1934, vet ikke hvor hun døde.Bbarna hette Marie og Hannah (Hansen). Gunder var født på/i Bruhagen Frantsvåg, Averøy? Håper at det noen som kan hjelpe meg og finne ut av dette.Hilsen. Odd M. Tolstadløkken.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.