Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#58313] Noen som trenger avskrifter av kirkebøker fra Gran, Hadeland?

Recommended Posts

Gjest Jonny Mydland
Skrevet

Hei! Jeg snublet over denne siden, og vil gjerne ha tilsendt de to filene. Min meiladresse er: jonny[bindestrek]m[alfakrøll]online[punktum]no. Du kan jo eventuelt sjekke mine websider hvis der skulle være noe av interesse: j[bindestrek]mydland[punktum]net. Beste hilsener Jonny

Gjest Grete Jøraas
Skrevet

Takk til deg - jeg vil gjerne ha begge. gjoraas alfakrøll miswaco dot comGod helg!hilsen Grete

Gjest Kjell H Myhre
Skrevet

Takker ja til de konfirmerte vet du .. .. :-)) kmyhre1@hotmail.comMvh. Kjell M.

Gjest Anne-Berit Tuft
Skrevet

Og også jeg takker ja til filene dine :)) Epost: anne.berit.tuft@cappelen.no Hilsen Anne-Berit

Gjest Bjørn-Erik Boye
Skrevet

Jeg ville satt stor pris på å få begge filene.På forhånd takkMvh Bjørn-Erik. bjoerboy@online.no

• 1 måned senere...
Gjest Travis Woyen
Skrevet

Jeg vil gjerna ha konfirmerte filen. Min adressen er travis.woyen@gmail.comTakk!

Gjest Siri Olsson
Skrevet

Jag vore mycket tacksam för båda filerna: konfirmerade och döda. Jag är intresserad av Gran från 1700 och fram till minst 1772. Tusen tack Siri

Gjest Siri Olsson
Skrevet

Jag skulle vara mycket tacksam om jag kunde få ta del av filerna med Gran konfirmerade och döda i Gran. Jag tackar på förhand Siri Olsson

Gjest Liv Christin Markussen
Skrevet

Hei !Jeg vil også veldig gjerne ha filene med konfirmerte og døde i Gran. Min mailadr: liv.markussen@gmail.comPå forhånd tusen hjertelig takk. Hilsen Liv Christin Markussen

Gjest Øystein Brennseter
Skrevet

Til innlegg 32 (og 33).Det skal nok bli en råd med filer, men da trenger jeg først ei epost-adresse fra deg.mvh Øystein

Gjest Lars Jørgensen
Skrevet

Så fint at du har laget disse listene. Jeg vil veldig gjerne motta dem. ljoerg@online.no

• 2 uker senere...
Gjest Arild Martinussen
Skrevet

Jeg samler på ALT av avskrifter av kirkebøker, og sier gladelig JA TAKK hvis du sender meg det du har! :o) Har en del avskrifter selv, veldig dårlig sortert foreløbig, men det skal bli bedre! :oD Trenger du noen jeg eller andre på forumet har? Bare spør! :o)

Gjest Karin S. Aaslie Hansen
Skrevet

Så grei du er som gjør dette. På forhånd tusen takk! mvh Karin, bioteam@c2i.net

Gjest Øystein Brennseter
Skrevet

Til Arild på nr. 37: Filer skal du nok få, men det fordrer at jeg får e-postadressen din først. Det samme gjelder forøvrig Siri med innlegg nr. 32 og 33.mvh Øystein

Gjest Trond Gellein Løkken
Skrevet

Hei ØysteinDette høres flott ut! Jeg vil gjerne ha begge filene, både for konfirmerte og døde personere-post: trondlokken(alfakrøll)gmail.comMvhTrond

Gjest Øivind Larsen
Skrevet

Øystein:Jeg viser til innlegg (33) fra Siri Olsson hvor hun ber om å få tilsendt kirkeboksfilene for Gran. Hun har nå gitt meg å oppdrag å formidle hennes email-adresse.Den ersiri.olsson alfakrøll comhem.seEn av hennes slektsgrener ender opp i Gran, så hun er veldig takknemlig for å motta filene.mvh Øivind Larsen

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.