Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#80763] Mons Olsen Rødal fra Norddal i Møre og Romsdal.

Recommended Posts

Gjest Sten Fredrik Bålsrød

Hei Mons Olsen Rødal ble født 26.juli 1834 på Rødal i Norddal i Møre og Romsdal. Han ble døpt 10.august 1834 i Norddal kirke og konfirmert 2.september 1849 i samme kirke. Er det noen som kan hjelpe meg å finne ut av hvor det ble av ham? Har kikket i kb, men han er ikke funnet hverken som gift, utflyttet eller død.mvh Sten Bålsrød Larvik

Gjest Svehn Ruskelöv

En sönn 'Nicolai Joakim Emil' födt 8/1-1859 i 'Ålesund' : [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=5&filnamn=dp15011855&gardpostnr=322&personpostnr=2619&merk=2619#ovre>LenkeEn datter 'Pauline Sophie' födt 19/4-1860 i 'Ålesund' : LenkeEn datter 'Pauline Sophie' födt 28/7-1861 i 'Ålesund' : LenkeEn datter 'Manna Caroline' födt 8/11-1862 i 'Ålesund' :

Gjest Svehn Ruskelöv

Enken 'Caroline Jacobine' gifter sig igjen 15/3-1868 med 'Martin Knudsen' i 'Ålesund' : [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=3&filnamn=vi15011864&gardpostnr=205&personpostnr=1229&merk=1229#ovre>LenkeOg her flytter de og barna 'Nicolai J' og 'Manna K' til 'Christiania' 1869 nr. 52-55 h. side i kirkebok/ Ålesund :

Gjest Sten Fredrik Bålsrød

HeiTusen takk for hjelpen. Ser at det var to stk Pauline Sophie som ble født. Ingen Pauline Sophie flyttet til Kristiania/Oslo eller emigrerte. Lurer på om begge døde som små? Har funnet ei av de som død. Hun døde 22.oktober 1861 i Ålesund, men jeg har ikke funnet hun andre. Er det noen som vet hvor hun andre Pauline Sophie ble av?mvh Sten FLarvik

Gjest Inger-Johanne Indrestrand

I kirkebok for Ålesund 1855-1867 døde s.128 står den første Pauline Sophie som jeg ser du har funnet. Litt bak på side 130 står den andre, død 5 sept 1862 og begravet 9. sept. PÅ alderen står det 13/12, det betyr vel at hun bare var en måned over året.mvh Inger-Johanne.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.