Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#84075] CGI error hver søndag kveld?


Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Jeg har registrert at det hver søndag nå i det siste stadig har kommet CGI feilmeldinger når jeg prøver å komme inn på databasevelgeren. Detter faller sammen med Nrk1 programmet på TV, Hvem tror DU et du er.Skulles dette at kapasiteten sprenges eller er det bare tilfeldig?LenkeMvh. Rune Thorstensen

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.