Jump to content
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

skriver dette på vegne av min mor, en av hennes onkler( bror til hennes far ) var pasient på dikemark sykehus fra 1940 årene til 80 tallet , i dag er han død også alle de som evt viste noe om hvorfor min mors onkel

, min mor spurte sin far mange ganger om hvorfor han var innlaget der men dette skulleikke snakkes om aldså lagt sikkelig lokk på , nå som alle er døde ønsker min morå få innsyn i sin onkels journal , han hadde ingen barn så min mor og ei til er nærmeste gjenlevende slekningetter han , hvor kontaker vi for å få ett innsyn i journalen hans ?

 takknemligfor alle hjelp :lol:

med vennlig hilsen

Anette Feragen

Link to comment
https://forum.nasjonalarkivet.no/topic/196599-innsyni-gamel-pasientjournal/
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.