Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Blomskogboken? Noen som vet hvor jeg får tak i den?

Recommended Posts

Jeg søker etter slektninger fra Blomskog, og har i den anledningen hørt om en bok som heter Blomskogboken. Jeg har søkt etter den på nettet, men finner ingen sider hvor det går an å bestille den. Får jeg kjøpt den i Sverige? 

Er det noen som vet hvor jeg får tak i den, så hadde jeg blitt glad. 

Blomskogsboken

blank_book.jpgFörfattare: Pelle Norelius m. fl
Utgivare: Blomskogs Hembygdsförening
Tryckår: 2004
Antal sidor: 474

Beskrivning
Sockenbok om Blomskog i västra Värmland med tillhörande sockengenealogi. Boken har två avdelningar. Familjer i Blomskog från 1600-talet till 1920 av Pelle Norelius, samt Konfirmander i Blomskogs kyrka 1899-2003, som innehåller gruppbilder av konfirmander med identifiering av de flesta. I den första delen följs alla familjer som bott i Blomskog från källornas början till 1920 upp. Uppgifterna är hämtade från husförhörslängder, ministerialböcker, domböcker, bouppteckningar, mantalslängder osv. Boken kostar 390 kronor + frakt och kan beställas från Stig Blom, Manhemsvägen 17, 672 92 Årjäng, tel 0573-30056.

Bok registrerad: 2004-08-05 00:00:00 av Carl-Johan Ivarsson | Senast uppdaterad: 2012-11-11 12:09:55
Kategori: Värmland | Sockengenealogier

http://www.genealogi.se/index.php?option=com_sobipro&pid=23&sid=2762:Blomskogsboken&Itemid=629

Endret av Ann-Mary Engum

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.