Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

I kveld har jeg en litt rar forespørsel antagelig, men kan det være noen i  Stavanger eller der omkring, som kan ha et bilde av Gustav Næsvig? Han var født 4.1.1868 på Øvre Eike i Finnøy. Han var en periode sjømann og også sjåfør i New York. Han giftet seg 14.1.1899 i Stavanger med Justine Marie Agnete Brakstad. Familien drar litt fram og tilbake til Amerika, men fra ca 1909 er de stabile i Stavanger. De fikk seks barn før 1916 og Gustav dør i Stavanger i 1939, kona Justine i 1958. 

Gustav hadde sjåførskole i Stavanger, men spørsmålet mitt er om det er noen som kan sitte på et bilde av ham? Jeg har en liten slektsbok jeg trenger det til.

Lenke til kommentar
https://forum.nasjonalarkivet.no/topic/217323-gustav-n%C3%A6svig-i-stavanger/
Del på andre sider

4 minutter siden, Grethe Flood skrev:

???? 

Er dette din mann? Det hender det er fotografier i avisene i forbindelse med markering av runde år. 

Gustav Næsvig.png

Fødselsdato stemmer,så det må vel være samme mann som trådstarter ønsker bilde av.

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.