Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Oppslag i MyHeritage Gul Gulbrandsen Framstad Gran OPL

Recommended Posts

Hei, jeg ser at et medlem på MyHeritage, Larsen Web Site, har registrert opplysninger om Gul Gulbrandsen på Framstad.

Er det noen medlemmer på Brukernes Eget Forum som har Dataabonnement og kan åpne dataposten gjengitt nedenfor,

og se hva som skjuler seg bak den blå teksten. Jeg kjenner til skiftet 1724 etter hans far Gulbrand Gulsen.

image.png.e355e29553d245a29a537487ba181077.png

Jeg er ikke bruker av MyHeritage, så det kan jeg ikke hjelpe med. Men jeg har en god del opplysninger om slekten til Gul Gulbrandsen Framstad i mine egne slektsnotater. Gå til min "aneliste" http://www.oavesthagen.no/Mine_aner.htm , finn nr. 1414-1415 og følg linken "se mer her". Gul Gulbrandsen finner du på side 10, hans foreldre på side 7 og besteforeldrene på første side. Se henvisninger på første side til mine notater om slekten lenger bakover i tid.

• Liker 2

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.