Jump to content
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

Hei,

 

Jeg kan leve godt med at dere stenger kirkebøkene en periode for å gjøre vedlikehold og oppdateringer: det er nødvendig og kommer antagelig meg til gode.

 

Men å sitte og se denne setningen - "Vi jobber kontinuerlig med å gjøre tjenesten bedre for deg, og akkurat nå gjør vi oppgraderinger i våre systemer. Vi er straks tilbake" - uten begynnelse eller slutt er vel å underkommunisere og skaper - i det minste hos meg - ganske mye frustrasjon.

 

Men lykke til og på gjensyn,

 

Tore Svenning

Link to comment
https://forum.nasjonalarkivet.no/topic/254080-oppdatering/
Share on other sites

Tjenestene kom tilbake i går. Du må antakelig hard-oppdatere siden .

 

Denne dekker de fleste kombinasjoner av nettlesere og systemer:
https://www.getfilecloud.com/blog/2015/03/tech-tip-how-to-do-hard-refresh-in-browsers/#.X0Too9MzbmE

 

eller

https://fabricdigital.co.nz/blog/how-to-hard-refresh-your-browser-and-clear-cache

  • Like 1
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.