Linn Marie Andresen Skrevet Februar 20, 2021 Skrevet Februar 20, 2021 Hei, trenger hjelp til å tyde følgende på Håkon Haraldsen og Anne Marie Pedersen sitt ekteskap: - Brudgommens borgerlige stilling og bopel - Når og hvor komfirmert - Brudgommens far og brudens far - Foreldrenes navn og bopel
Anfinn Bernaas Skrevet Februar 20, 2021 Skrevet Februar 20, 2021 Det er i alles interesse at vi brukarar har både for- og etternamn med i visingsnamnet, slik det også går fram av reglane ved registrering. Rettleiing for korleis endre visingsnamn: https://www.digitalarkivet.no/content/change-display-name Det ser elles ut som: verkstedarbeider Onsøy Vestre Aker snekker Harald Johannesen Moss? Holli/Helli? Hovin hushjelp Holli/Helli? Hovin Løten Løten forpakter Peder Andreassen Løten Mekaniker Kristian Nygård og hustru Karen Lovise Nygård Holli/Helli?
Anfinn Bernaas Skrevet Februar 20, 2021 Skrevet Februar 20, 2021 Klikk på symbolet for "Kopier kildeinformasjon til utklippstavle" når du har den aktuelle protokollsida oppe, og lim dette inn i innlegget du lagar. Da kan ein skalere biletet etter behov, og det kjem dessutan fram kor i protokollen og kor i landet denne innførsla høyrer heime.
Linn Marie Andresen Skrevet Februar 21, 2021 Forfatter Skrevet Februar 21, 2021 Tusen takk for hjelpen 😊👍 Da har jeg endret på visningsnavnet (for det hadde jeg ikke fått med meg, beklager). Og jeg skal huske til neste gang å kopiere kildeinformasjon til utklippstavle). Takker for alle tips😊 Anfinn Bernaas reagerte på dette 1
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå