Torgeir_Karlin Posted September 4, 2023 Share Posted September 4, 2023 (edited) Hei, jeg har en konto på digitalarkivet hos dere. Skulle bytte e-post igår det gikk greit helt til jeg skulle logge inn med den nye e-posten. Jeg hadde totrinns pålogging men nå kommer jeg ikke inn for jeg har ny tlf og har ikke den appen for to-faktor autentisering lenger. Kan dere hjelpe meg å få kontoen min til å fungere igjen. Trenger ikke to trinnspålogging har jeg funnet ut. mvh Torgeir Karlin Edited September 4, 2023 by tork Link to comment https://forum.nasjonalarkivet.no/topic/326032-min-konto/ Share on other sites More sharing options...
Nasjonalarkivet - Renathe-Johanne Wågenes Posted September 4, 2023 Share Posted September 4, 2023 Jeg har sendt deg en melding via debattforumet sin meldingstjeneste. Sjekk den. Link to comment https://forum.nasjonalarkivet.no/topic/326032-min-konto/#findComment-2549434 Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts