Jump to content
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

Jeg fikk epost fra dere: Din melding 3153 er godkjent som merknad til dataene. Informasjonen er synlig for alle brukere, men får ikke påvirkning på dataene. Saken er nå lukket.

Jeg klikket på medfølgende lenke. Der kunne jeg se at det fantes en merknad, men den lot seg ikke lese. 

Da svarte jeg på eposten for å forklare problemet, men fikk dette svaret: 

Fant ikke adressen

E-posten din ble ikke levert til digitalarkivet@arkivverket.no fordi adressen ikke finnes eller ikke kan motta e-post.

I fall dere ikke vil ha svar der, må dere kanskje kalle adressen noreply@arkivverket.no?

• Like 1
https://forum.nasjonalarkivet.no/topic/368539-rapportert-melding/

Dette er ein litt merkeleg feil som eg veit har blitt diskutert før.

Dersom du klikkar på lenka til dataposten, eller evt. på ein av dei andre postane og deretter på posten med merknad skal det vere mogeleg å lese merknaden.

Edited by Torbjørn Igelkjøn
På 13.11.2025 den 23.37, Kari Larsen skrev:

Jeg fikk epost fra dere: Din melding 3153 er godkjent som merknad til dataene. Informasjonen er synlig for alle brukere, men får ikke påvirkning på dataene. Saken er nå lukket.

Jeg klikket på medfølgende lenke. Der kunne jeg se at det fantes en merknad, men den lot seg ikke lese. 

Da svarte jeg på eposten for å forklare problemet, men fikk dette svaret: 

Fant ikke adressen

E-posten din ble ikke levert til digitalarkivet@arkivverket.no fordi adressen ikke finnes eller ikke kan motta e-post.

I fall dere ikke vil ha svar der, må dere kanskje kalle adressen noreply@arkivverket.no?

Eposten til Digitalarkivet er ikke lengre i bruk.

Du må bruke andre kontaktskjema. 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.