Jump to content
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

Nå kom jeg inn på Digitalarkivet og forumet fra PC med et endret passord. Samme på iPad.

Underlig at jeg samtidig er innlogget med det opprinnelige passordet på telefonen..? Der fikk jeg ikke logget meg på med det samme passordet som jeg har her og iPad..

 

Jeg har skrevet et tillegg til dette innlegget på telefonen, men får ikke lagret det...? 

Fikk feilmelding der etter hvert.

 

Tillegget var: Er min bruker-ID blitt dobbel eller delt i to?

 

 

 

Edited by Anne-Lise Hansen

Jeg logget meg ut og inn igjen på telefonen og nå valgte jeg passordet jeg har kommet inn med fra iPad og PC. Denne gangen gikk det. Puuuhh..! 

Edited by Anne-Lise Hansen
  • Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.