Rita Grøtte Posted May 18 Share Posted May 18 Hei Har to som har vil bli bruker her, men får en 404 feil, hva gjør en da? mvh Rita Grøtte Link to comment https://forum.nasjonalarkivet.no/topic/373068-innlogging/ Share on other sites More sharing options...
Nasjonalarkivet - Renathe-Johanne Wågenes Posted May 18 Share Posted May 18 30 minutter siden, Rita Grøtte skrev: Hei Har to som har vil bli bruker her, men får en 404 feil, hva gjør en da? mvh Rita Grøtte Det er ikke mulig å oppretter brukerprofil på forumet De kan oppretter brukerprofil på Digitalarkivet og så bruke den profilen til å logge seg inn på forumet Torbjørn Igelkjøn 1 Link to comment https://forum.nasjonalarkivet.no/topic/373068-innlogging/#findComment-2774244 Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now