Jump to content
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

30 minutter siden, Rita Grøtte skrev:

Hei

 

Har to som har vil bli bruker

her, men får en 404 feil, hva gjør en da?

mvh

Rita Grøtte

Det er ikke mulig å oppretter brukerprofil på forumet 

De kan oppretter brukerprofil på Digitalarkivet og så bruke den profilen til å logge seg inn på forumet

  • Like 1
Link to comment
https://forum.nasjonalarkivet.no/topic/373068-innlogging/#findComment-2774244
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.