Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

I lista over siste publiserte finn eg m.a. desse samlingane med registerkort til pantebøker frå Sunnfjord:

Opnar ein desse ser ein at nr. 1 er blitt nr. 2 og omvendt.

Elles ser eg at korta ikkje ligg i alfabetisk rekkjefølgje (f. eks. kjem L etter A). Korta ville difor ha vore lettare å finne fram i dersom dei vart indekserte.

• 2 uker senere...

Her er eit eksempel på feilplassert kort innimellom gardar som byrjar på T:

Statsarkivet i Bergen, AV/SAB-A-100049/Y/Yg/Yga/L0001: Registerkort til Sunnfjord sorenskriveris pantebok 1727-1731, 1727-1731, s. 565
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/db60256852000565

Det vil vel krevje ein del å sortere korta. Men det burde ikkje vere nødvendig for Nasjonalarkivet å bruke fleire veker på å endre metadata slik at "registerkort pantebok 1 1727-1731" ikkje er registerkort for pantebok 2 1732-1762 og omvendt.

Ja, vi er klar over at det er noe rot her, men det er mange baller i lufta og hele denne saken har blitt lagt til side til fordel for arbeidsoppgaver med høyere prioritet. Enkelte ting kan tilsynelatende rettes på en enkel måte, men det er flere ting som henger sammen, og jeg trenger litt tid til å skaffe meg det fulle overblikket. 

• Liker 1

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.