Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Kven er Paul Lynne i USA?

Recommended Posts

Underteikna og nær alle mine slektningar frå Jevnaker får DNA-treff med ein Paul Lynne, det ser ut til at han bur i USA. No er saka den at eg har funne ut at mi oldemor Oline Olsdatter på Jevnaker høgst sannsynleg er dotter til ein Ole Olsen Lynne (fødd i 1824, død i USA 1910) frå Gran. Treffa med Paul Lynne er slik at det kan sjå ut som om han er i slekt med oss via Ole O. Lynne, men det er uråd å finna noko sikkert. Det står på MyHeritage at han er "i 70-åra". Er det nokon der ute som kjenner til ein Paul Lynne i USA, som er fødd rundt 1950 +/-?

Lenke til kommentar
https://forum.nasjonalarkivet.no/topic/374134-kven-er-paul-lynne-i-usa/
Del på andre sider

Hei, hei, Lars. Det var jo storveges at du, midt i sommarvarmen, tok deg tid til dette detektivarbeidet, og mange takk for kjempebra resultat! No har eg jo info om både far, farfar og farfars foreldre (oldeforeldre). No vert det spennande å sjå den vidare gangen, for no går eg i folketellingar og Randi Bjørkviks arkiv! Dette var flotte greier, Lars, igjen takk!

Her ute på vestsida av Bømlo er det nokså kald nordavind for tida, den slags er vel ukjent der du bur, - både Austlandet og det meste av Sørlandet ligg jo i lé når senteret for høgtrykket ligg langt ute i havet. Så istaden for 30 grader, så får me 16-18 grader. Litt slektsgransking høver godt då!

sommarhelsing frå

Reidar O.

Takk for hyggelig hilsen og tilbakemelding, Reidar!

Nå er nok tropevarmen her østpå over for denne gangen, i dag kommer vi nok ikke over 15 grader. Men litt regn tåler en eksil-vestlending...

(Ja, jeg har mine røtter der vest, ute mot Nordsjøen, men litt lenger nord enn deg. Så jeg er godt kjent med vær og vind på de kanter).

Fortsatt god sommer til deg og dine, det er ennå håp om sommervarme der også!

Hilsen Lars 

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.