Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Semeleng. No har eg putta inn eit spøsmålsteikn i slektstreet som heiter Håkon Pederson født kring 1650.

Recommended Posts

Eksisterte det ein Håkon Pederson / Haagen Pedersen på Semeleng, eller på Slidre, Stee eller Lis-Lome?

Det eg leita etter no var eigentleg kven som er i slekt med kvarandre og korleis på Hålie og Helle-gardane, i Høre i Vang, på den tida og 50-150 år fram i tid.

Då var eg plutseleg på Semeleng. Kona til ein av mine forfedre heitte Dordei Pedersdotter. Ho blei gift med Ola Jensson i 1752.

Dei fekk ein son, Knut, i full fart, 1752 det og. Kvifor fekk han namnet Knut?

Ein son 5 år tidligare og som heitte Jens, les eg i bygdeboka. Gardar og slekter i Vang. C : Høre sokn

Sikker son til Ola, men neppe son til Dordei, tenkjer eg.

Dordei og Ola budde på Hålie til etter 1801. Feil i folketellinga, der er han reg. som Ole Olsen.

Eg trur at Ola Jenson Hålie var soneson til Jakob Jenson, som og budde på Hålien etter kvart.

Jakob hadde vore fleire stader i Vestre Slidre før han kom til Vang, kanskje Køljordet før Hålie, men han har og vore på Semeleng.

Nokon som kan hjelpe meg med dette puslespelet?

Endret av Terje Oddvin Bruket

Oisann, eg burde jo sett dette før: Haagen Peders - Ministerialbok for Slidre prestegjeld 1724-1814 (0543Q) - Digitalarkivet

Då finn eg om han med familie i bygdeboka.

Endret av Terje Oddvin Bruket

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.