Gå til innhold
Nasjonalarkivet

LØST oppslag i "Slækt & slekt" Solør slektshistorielag

Recommended Posts

I Solør slektshistorielags tidskrift "slækt & slekt" 1998 vol 11 nr 2 skal det stå noe om Ebbe Danielsen Koppang. Er det noen som kan være behjelpelig med å finne dette for meg og fortelle meg hva som står?

Mvh Sissel Johnsen

Endret av Sissel Johnsen
  • Sissel Johnsen changed the title to oppslag i "Slækt & slekt" Solør slektshistorielag

Jeg anbefaler at du logger inn på Nettbiblioteket (Nasjonalbiblioteket). Du velger "logg inn" øverst til høyre. Deretter velger du "søknad om tilgang til pliktavlevert materiale" øverst til høyre. Jeg pleier å få raskt svar om tilgang på e-post.

• Liker 1
1 time siden, Guri Arnesen skrev:

Jeg anbefaler at du logger inn på Nettbiblioteket (Nasjonalbiblioteket). Du velger "logg inn" øverst til høyre. Deretter velger du "søknad om tilgang til pliktavlevert materiale" øverst til høyre. Jeg pleier å få raskt svar om tilgang på e-post.

Takk for tips. Jeg har funnet det jeg lette etter

Mvh sissel Johnsen

• Sissel Johnsen changed the title to LØST oppslag i "Slækt & slekt" Solør slektshistorielag

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.