Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#1839] Contact for the Regional Archives in Oslo?


Recommended Posts

Gjest Patricia Carlsen Mikkelsen
Skrevet

I would like to find an email address for the Statsarkivet in Oslo. I seek assistance to locate a birth and death records there.Can anyone help me with this?Thank you Patricia Carlsen Mikkelsen

Gjest Knut Bryn
Skrevet

The email address is statsarkivet.oslo@riksarkivaren.dep.no I have the feeling though, that they prefer such queries by snail mail.

Gjest Patricia Carlsen Mikkelsen
Skrevet

Thank you KnutI could send a letter. Do you have a mailing address for them?Patricia

Gjest Yngve Nedrebø
Skrevet

The mailing address: Statsarkivet i Oslo, Pb. 4015 Ullevål Stadion, N-0806 OSLO, NORWAY

Gjest Patricia Carlsen Mikkelsen
Skrevet

Thank you, Yngve

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.