Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#5913] Julius+Lovise

Recommended Posts

Gjest Inger Carlson

Julius Olsen f.1860 i v.Aker, giftet seg med Lovise Josefine Larsd.f.1866 v. Aker(mulig Ø. Aker). I 1889 fikk de datteren Anna.Hun ble døpt på Rikshopitalet en uke etter fødselen.Da bodde familien på Bergshamnen i V. Aker. I 1900 tell.,bor datteren på Ø.Aker barnehjem. Noen som kjenner til denne slekta. Når døde Julius og Lovise, og når giftet de seg? Har tråla gjennom V.Aker kirkebok på døde 1890-1900 uten funn. Hilsen Inger C

Lenke til kommentar
https://forum.nasjonalarkivet.no/topic/91869-5913-juliuslovise/
Del på andre sider

Gjest Inger Carlson

hei-hei! Joda, jeg har tråkka byarkivet i et par år nå. Det var der jeg fant Anna Olsen som konfirmant i 1904.Der sto navnene på moren og faren. Kjempegjennomslag, og nå vil jeg vite MER. Jeg har igjen å se i Østre Aker. Jeg tror de døde unge begge to. Før 1900 tell. Vel, mer vet jeg ikke, så hvis noen sitter på film over døde i Ø.Aker 1889-1900 blir jeg glad hvis dere sjekker dette for meg. Vil finne ut etterhvert når de giftet seg, og hvor.Når de døde, og om de hadde flere barn. Hilsen Inger

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.