Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#8586] Feil i Landsomfattende søk?

Recommended Posts

Gjest Anne Marie Sandhaug
Skrevet

Når jeg i landsomfattende søk får opp et resultat, f eks antall personer i FT 1900 med fødested Borge, så er resultat-tallene blå. Disse tall er lenker som kan klikkes på. Problemet er at når jeg klikker på et blått tall, så får jeg meldingen: 'Feil parameter fodested'. Er det en feil hos meg eller hos Digitalarkivet? Mvh Anne Marie Sandhaug

Gjest Birger Forsmo
Skrevet

Jeg har ingen problemer med de blå tallene. Linken fungerer helt OK. Birger

Gjest Jan Oldervoll
Skrevet

Om eg ikkje hugsar feil skuldast dette at du ikkje har cookies sett opp slik at alle blir godkjente.

Gjest David Widerberg Howden
Skrevet

Hei jeg har også det samme problemet jeg kommer heller ikke inn. hva mener du med at Cookiesene står feil. hva gjør jeg feil egentlig?.

Gjest Liv-Inger Jørgensen
Skrevet

Jeg har det samme problemet nå, men jeg hadde ingen problemer de første ukene etter at det nye systemet ble tatt i bruk. Jeg har forsøkt å gå inn fra flere maskiner, hos venner og på jobb, men 'feil i parameter ...' dukker opp uansett.

Gjest Jan Oldervoll
Skrevet

Cookies, eller informasjonskapslar, set ein i IE under Verktøy, Alternativ for Internett, personvern. Dra knappen heilt ned.

Gjest Morten Østevik
Skrevet

boksene for nytt innlegg er borte i netscape.cookies og ie - må man ha ie5.5 eller bedre for at 'de' skal huskes?morten

Gjest Jan Oldervoll
Skrevet

Eg driv og lagar eit oversyn over bruka av cookies i forskjellige nettlesarar.

Gjest Jan Oldervoll
Skrevet

Her kan du lesa om korleis du set opp cookies slik DA vil ha det.

Gjest Liv-Inger Jørgensen
Skrevet

På jobb på søndag også .... Tusen takk for hjelpa, nå virker det! Hilsen Liv-Inger

Gjest Jan Oldervoll
Skrevet

Universitetsfolk er alltid på jobb....

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.