Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#10221] Minda Ottilie, Ullensaker 1884

Recommended Posts

Gjest Hanne Johnsrud

HeiMin samboers farfar har i følge fødselsregistrene for Fagerborg menighet foreldrene Hans Larsen Strand f. 1878 i Lier og Minda Ottilie f. 1884 i Ullensaker. (Det opplyses 2 årstall for giftermål, 1908 og 1909).Hans Larsen Strand har jeg funnet i Sylling, Lier, så det jeg har problemer med er Minda Ottilie. Har noen tilgang til kirkebøker for Ullensaker vil jeg sette stor pris på litt hjelp.Hilsen Hanne Johnsrud

Lenke til kommentar
https://forum.nasjonalarkivet.no/topic/96130-10221-minda-ottilie-ullensaker-1884/
Del på andre sider

Gjest per helge seglsten

Ved søk hos RHD finner jeg 20 Minda i Oslo og Akershus, som er født i Ullensaker mellom 1880 og 1889. En av dem, Minda Kristiansen i Sørum er født i 1884, men ettersom fødselsårene er noe av det mest usikre i folketellingene hadde det hjulpet mye om du hadde hatt et etternavn på din Minda.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.