Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#10885] Bent Kjelsen og Berret? Kjelsdatter i Moss rundt 1820 til 1840.

Recommended Posts

Gjest Jorunn Olsen

Hei.Dette er mest et skudd i mørket men jeg prøver likevell om det er noen som har kjenskap til disse to søskne. Bengt er 3 ganger fadder for barna til Christian Hansen og Karen Anne Josephsdatter Meyer.Berret? er 1 gang fadder for deres datter Christine Christensdatter. Født i 1837. Hvor kommer Bent og Berret fra? Foeldre og hvor ble de av?MVH. Jorunn

Gjest Jorunn Olsen

Hei Laila Beklager det seine svaret. Barna var: Hans Christian Christensen. Født27/28 1820 i Moss og Julie Christensen. Født 17/ 12 1823. Christine Christensdatter. Født18/8 1837 i moss.Bernt Kjeldsen er fadder for dem. Nå tror jeg å ha svaret på Berret Kjellsdatter som jeg har på en avskrift, det finnes ingen Berret Kjelsdatter. Det må være feil for Bengt Kjeldsen.Men hvem er denne Bernt Kjeldsen?MVH. Jorunn

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.