Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#11262] Karen Petrikke Olsen d.28.10.1949 i Bergen , etterlatte?

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Karen Petrikke Olsen var født på Kalvåg i Bremanger 24.04.1880 og døde i Bergen 28.10.1949- nr.368 , men ble gravlagt på Kalvåg 09.11.1949.Er det mulig å få opplyst om der står noe vedr. etterlatte i forbindelse med dødsfallet? Mvh. Rune Thorstensen

Gjest Rune Thorstensen

Hjertelig takk Yngve.Karen Petrikke var min fars tante og Amalie hans mor (min farmor).Jeg har vært i kontakt med kirkekontoret i Bremanger , og det var de som opplyste meg om at Karen faktisk døde i Bergen.Men de hadde ingen opplysniner om broren Jørgen Andreas Olsen , han var ikke registrert død i Bremanger og var heller ikke registrert i gravprotokollene for kirkegårdene i Bremanger.Er det mulig å få opplyst navnene på Jørgens to døtre eventuelt direkte på mail til meg? :runthors@c2i.net.Jørgen er vanskelig å finne ut av , og min far på 86år ville satt stor pris på å få vite hva som skjedde med Jørgen.Han husker vagt å ha lekt med døtrene på Kalvåg , men kan ikke huske å ha møtt Jørgen som han er oppkalt etter. Mvh. Rune Thorstensen

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.