Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#11739] Anna Albinsen gift med Ole Olsen

Recommended Posts

Mine oldeforeldre er: Anna Mathilde Albertine Albinsen, født 7 mai 1893, død september 1963 Gift med Ole Anton Olsen, født 1890 ca 13-14 juni, døde 18.desember 1953. Gift i Haflund Kapell i Skjeberg.Jeg lurer på spesielt på hvem hans (min olderars) far var og hva han jobbet med. Når han var født og når han døde.Dette er et tabuemne i min familie. Ingen snakker om han i hele tatt og spør jeg blir alle stille. Men jeg skjønner ikke noe av dette søkesystemet på internett. Har strevd i flere måneder og kommer ingen vei. Er det noen som kan hjelpe meg?Takknemmelig for svar.

Gjest Anne Ørvig

Hei Dersom din oldefar ble født i Skjeberg er kanskje dette din tippoldefar (folketellingen 1900, Skjeberg): Anton Ols. - stenhugger - f.1851, Edsberg Han var gift med: Marte Ols. f.1858. De har barna: Ole (riktignok oppført uten navnet Anton) f.1890. Mina f.1893 Anna f.1895 Hanna f.09.12.1898Hilsen Anne

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.