Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#11984] Pedersen - Johnsen, ikke vet jeg. Også Sanden/Storemark - fra Fedje

Recommended Posts

Gjest Jorunn C. Pedersen

HeiHar prøvd å finne min farfar med familie. De opplysninger jeg kjenner til:Navn (innen familien): Andreas Martin Pedersen Johnsen? født 1898. Kjenner til at han var sønn av Kristine Johnsen (død Bergen 1938).(Dette er sikkert) Antar at han skulle være å finne på FT 1900, da han antageligvis bodde med sin mor. Har søkt å finne han rundt Bergen MV, men finner intet. Videre; skulle noen kjenne til Berthe(a) Henrikke Storemark alt Sanden fra Fedje (Hordaland) født rundt 1900?mvh Jorunn C.

• 3 år senere...
Gjest Gunn Huglen

Nei, dette var en vanskelig oppgave. Her er en Anne Storemark fra Fitje, muligens en slektning av Bertha Henri. LenkeHar ikke greid å finne noen Andreas som passer i alder i 1900 i Bergensområdet. Har du ikke flere holdepunkter, så blir det som å lete etter nåla i høystakken, om ingen kjenner familien?Mvh. Gunn

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.