Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#12591] DA fem år!

Recommended Posts

Gjest Sylvi Hagen
Skrevet

5-års jubilanten gratuleres. Mvh Sylvi

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar
Gjest Per Håkon Christiansen
Skrevet

Gratulerer, Gratulerer! Kanskje ikke alle vet det (dere vet det vel selv?) men dere er altså ENESTÅENDE! Det finnes ikke noe som er sammenliknbart med DA. Lykke til med de fem neste, og måtte Per Kristian Foss åpne sin store statlige lommebok, i allefall på gløtt! Vi gleder oss!

Gjest Geirr Alén Rasmussen
Skrevet

Gratulerer med dagen, og takk for fantastisk godt arbeid!mvh Geirr Alén

Gjest Hans Falch
Skrevet

Gratulerer med dagen til arkivets medarbejdere.Mvh Hans Falch

Gjest Svein Arnolf Bjørndal
Skrevet

Gratulerer!

Gjest Osvald Rydjord
Skrevet

Denne gratulasjonen henger jeg meg gjerne på! Både Hvite Damer og Gule Enker er vel fortjent!Osvald

Gjest Sonja Fjellhaug
Skrevet

Slutter meg til gratulantene. Gratulerer så mye, og takk for all hjelp. Sonja

Gjest Tor Kenneth Talmo
Skrevet

Her er det bare en ting å gjøre :Gratulere med dagen og ønske lykke til videre. En meget oppvakt 5-åring.

Gjest Helge Bjerkevoll
Skrevet

Gratulerer!Har stor glede av DA sitt arbeid

Gjest Marit Ådlandsvik
Skrevet

Gratulerer med dagen ! Og så kan man begynne å spekulere på hvor mange timer man har tilbrakt med dette 'barnet' i løpet av disse årene. Det er nok ikke få. Tusen takk for det flotte arbeidet dere gjør. Mvh Marit Å.

Gjest Jan Oldervoll
Skrevet

Eg trur nok barnet har bra med trugne barnevaktar. Nett no er det kring 100 som sit og trykkjer seg rundt i DA.

Gjest Stig Steinkjer
Skrevet

Føyer meg inn i rekken av gratulanter; Gratulerer med dagen !

Gjest Tom Askerøi
Skrevet

I dypeste ærbødighet føyer jeg meg til rekken av gratulanter!Og TAKK skal dere ha for alle gledene dere har gitt oss i disse fem årene!!!

Gjest Berit Knudsen
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen. Og samtidig takk for all hjelp, og at dere lar oss holde på som vi gjør uten at dere løfter en altfor streng pekefinger.

Gjest Truls Songstad
Skrevet

Utrolig mye glede på fem år!!!

Gjest Svein Bjarøy
Skrevet

Gratulerer! Det er helt utrolig at vi i løpet av disse fem årene har vendt oss til å ta DA som en selvfølge og blir bortskjemt hver dag!Beste hilsner fra Svein

Gjest Tommy Spjøtvoll
Skrevet

Stiller meg i rekken.Gratulerer med dagen!

Gjest Wenche Schjoll
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen!

Gjest Eva Johannessen
Skrevet

Slutter meg til gratulantene. Eva

Gjest Sigbjørn Sandsmark
Skrevet

Gratulerer ,bukker og takker for all den glede-. Sig---

Gjest Rolf Steinar Bergli
Skrevet

Gratulerer, og tusen takk for all service fra Norges mest nyttige og effektivt drevne nettsted!

Gjest Bodil Brøgger
Skrevet

Gratulerer herfra også. Takk både for alle dataene som er tilgjengelige, og for at det er et slikt levende debattforum. Det er imponerende å lese om alle problemer som løses ved andres hjelp.

Gjest Falk Liebezeit
Skrevet

Gratulerer med dagen, kjære DA og særlig da Jan Oldervoll !Hold standarden der oppe hvor den erOm vi hadde noe lignende hernede ...

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.