Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#12896] Etterkommere til Bendik og Marianne Johanne Olsen i Bergen?

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Bendik Olsen , f. 1858 i Bergen og Marianne Johanne Olsen, f.1861 Førde Sundfjord hadde i år 1900 følgende barn: Anny Bergitte Olsen, f. 1887 i Førde i Sundfjord; Bendius Bernhardus Olsen, f. 1892 i Bergen; Borghild Johanne Olsen f.1895 i Bergen og Arthur Kaanelius Olsen, f. 1897. Ved FT 1900 bodde de i Geble Pedersensgade 10. Anny Bergitte ble gift 8.7.1907 i Sandvikskirken med Karl Emil Henry Petersen fra Fredrikshald. Anny Bergitte og Karl Petersen hadde 2 barn: Ester Bergitte, f. 1907 og Alf Martin, f.1909: Marianne Johanne var bror-datter til min oldefar.Er der noen som har mulighet for å finne ut om noen av disse hadde etterkommere?Jeg vil sette stor pris på all mulig hjelp her og takker hjerteligst på forhånd!Mvh. Birger

Gjest Tor Andersen

En mulighet er å gå løs på Døde 19nn ... Dersom du finner noen som passer så kan adressen være oppgitt. Denne kan så brukes til oppslag i Adressebøker for Bergen. Du kan muligens også bruke den adressen du har direkte.

• 1 måned senere...
Gjest Birger Forsmo

Jeg er fortsatt på leting etter etterkommere til Anny Bergitte og Karl Petersen som hadde disse 2 barna: Ester Bergitte, f. 1907 og Alf Martin, f.1909.Finnes der noen som kan tenke seg å hjelpe meg?Jeg takker på forhånd!Mvh. Birger

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.