Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

Johan Rasmus Lorentzen, snikkarmeister, fødd i Bergen 28.3.1845, gifte seg i Bergen 20.11.1881 med Anna Marie "Marie" Johannesdotter Andersen, fødd i Bergen 13.10.1850.

Parfolket budde 1912 i Brynjulfsgate 3, 3. etasje i Bergen.

Då Marie Lorentzen døydde som enkje 10.4.1930, var adressen oppgjeven til Øvregaten 45 i Bergen (http://arkivverket.no/URN:sk_read/27866/97/).

Er det mogeleg å få greie på:

* Dato og stad for dødsfallet til Johan Rasmus Lorentzen?

* Kva ervingar er oppgjevne etter Johan Rasmus Lorentzen?

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Familien flyttet til Minde i Fana 7.mai 1918, og da enken var tilbake i Bergen i februar 1924 oppgav hun at mannen var død. Dødsdato er ikke oppgitt der, og jeg finner heller ikke dødsfallet innført i Birkeland sokn.

Hjarteleg takk til Yngve for interessant innlegg.

Då lyt me tru at Johan Rasmus Lorentzen er avliden i Fana mellom 1918 og 1924. Han er heller ikkje registrert som avliden i Årstad, so då må han vel vera avliden i Birkeland kyrkjelyd... Kanskje lyt me leita etter dødsmeldingi hans i Fana for å komma vidare? Men eg kan ikkje sjå at noko ligg ute på nettet som kan hjelpa her...?

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.