Gå til innhold
Nasjonalarkivet

GOD JUL OG ET GODT NYTT ÅR til alle brukere og admin.

Recommended Posts

Og så har det gått enda et år. Utrolig hvor fort tida går enkelte ganger.

Jeg vil gjerne ønske alle brukere og de som styrer og steller her en riktig god jul, og håper at alle også får et godt og innholdsrikt godt nytt år.

HIlsen Berit

Endret av Berit Knudsen

God jul og godt nytt år alle sammen. Til mitt runde tall først i måneden fikk jeg i gave "Øvrebøboka" som jeg ikke trodde var mulig å oppdrive, men som giveren hadde fått kloa i! Gjett om jeg ble glad! Jul feiret vi i helga som var hos svigerfamilien ved Kristiansand, og julehelga blir tilbragt med spankulering i Københavns gater. Det blir neppe snakk om slektssøk der :-)

Henger meg på tråden her, ønsker alle der ute en God Jul og godt Nytt År,

har fått 2 nye hefter av tingbok for Ringerike 1699-1705 som jeg har tenkt å bla gjennom. + medlemsbladet som kommer før jul, så da går nok dagene fort.

GOD JUL OG GODT NYTT ÅR TIL DERE ALLE, både hjelpere, andre brukere og fram for alt, alle dere på arkivverket som holder det i gang!

Min julepresang til meg selv er DVD fra Wangensten med bl.a Tønder.

En spesiell takk til alle entusiaster som legger mye tid på å skanne, fotografere, transkribere kilder så vi vanlige har noe å søke på.

God jul og godt nytt år ønskes ALLE fra grønne Lier (ja, det plasker ned utenfor nå).

Selv har jeg, takket være god hjelp her på Forumet, fått løst noen gamle slektsproblemer i året som snart er over. MEN jeg har flere...

mvh. Astrid :D

Ønsker alle her inne en riktig god jul og et spennende nytt slektsgransknings år.

Takker for all hjelp jeg har fått i året som har gått.

Gleder meg som en unge til jul for da får jeg svensk dødbok nr.2, litt makabert for andre kanskje, men dere her inne vet hva jeg mener.

Mvh.Mette

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.