Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

Bare for å rette en stor takk til RA som til tross for stort arbeidspress hjelper oss gubbeleitere når vi står fast. I dag fikk jeg mail med masse opplysninger som hjalp meg videre. Dette var opplysninger jeg ellers ikke kunne ha fått tak i.

TUSEN TAKK!

Lenke til kommentar
https://forum.nasjonalarkivet.no/topic/196528-takk-ra-for-at-dere-hjelper-oss/
Del på andre sider

Støtter det du sier der, og de var fantastiske på Riksarkivet da jeg ba om opplysninger om min bestefars første ekteskap i Haugesund og skilsmissen(kom jo da frem at det skjedde i 1918-1919

i papirene jeg fikk tilsendt på mail. Med de nye opplysningene kunne jeg finne både giftermålet i 1915 og en datter født 1915 og døpt i 1916, som døde som liten. Hadde ikke funnet dette uten

Riksarkivet, siden jeg ikke visste hvor i landet jeg skulle lete. Sto ikke noe om hvor han hadde vært gift før da han giftet seg 2.gang i 1920 i Mandal

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.