Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Barn av Olaf Bodin (1852-1906) og Marte Marie Bodin (1850-1902)

Recommended Posts

Hei Cecilie!

Ja, bildet er av hele familien på det tidspunktet,- Olaf Anders og Marte Marie med de barna som levde og ikke var utvandret. Det er en stund siden jeg jobbet med dette, og jeg har ikke alle detaljene i hodet lenger. Men for 1,5 år siden opprettet jeg en lukket Facebook-gruppe som heter Bodinslekten. Der ligger bildet og mange flere, samt en god del opplysninger som jeg og andre i slekten har lagt inn. Dersom du vil bli medlem av gruppen, er det kjempefint. Du finner meg på Facebook. Tror ikke det er flere med mitt navn. Dersom du sender en venneforespørsel, kan jeg legge deg til som medlem i Bodinslekten.

Hilsen

Jon-Sverre

54 minutter siden, Jon-Sverre Samuelsen skrev:

Hei Cecilie!

Ja, bildet er av hele familien på det tidspunktet,- Olaf Anders og Marte Marie med de barna som levde og ikke var utvandret. Det er en stund siden jeg jobbet med dette, og jeg har ikke alle detaljene i hodet lenger. Men for 1,5 år siden opprettet jeg en lukket Facebook-gruppe som heter Bodinslekten. Der ligger bildet og mange flere, samt en god del opplysninger som jeg og andre i slekten har lagt inn. Dersom du vil bli medlem av gruppen, er det kjempefint. Du finner meg på Facebook. Tror ikke det er flere med mitt navn. Dersom du sender en venneforespørsel, kan jeg legge deg til som medlem i Bodinslekten.

Hilsen

Jon-Sverre

Hei igjen:-)

Så spennende! Takk skal du ha:-) Da har jeg sendt deg en venneforespørsel og gleder meg til å bli medlem av gruppen:-)

Mvh Cecilie

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.