Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Ein skikkeleg nøtt i Seattle, WA - Fern Thompson og F. C. Mathews?

Recommended Posts

39 minutter siden, Lars E. Øyane skrev:

Fern Eleanora Thompson, f. i Traill Co., N.D. 30.10.1914, d. i Seattle, Wash. 20.12.1967.  Fern gifte seg første gongen i Butte, Mont. 2.7.1932 med Roy Peter Jorgensen, f. i King Co., Wash. 14.6.1910.  Han d. i Seattle, Wash. 7.2.1982.  Roy og Fern budde nokre år i Butte, Silver Bow Co., Mont., men flytte kring 1937 til Seattle, King Co., Wash. der Roy var jarnbanefunksjonær og sidan trygdemeklar («railroad claim agent and later an insurance adjuster»), medan Fern var serveringsdame («department store restaurant waitress»). 

Fødselsdatoen til Roy Peter Jorgensen er oppgitt til 4. januar 1911

Hjarteleg takk til Sven for nye oppklarande meldingar!

Eg hadde sett denne Roy Peter fødd i 1911, men eg hadde frå før ein annan fødselsdato og ein annan fødestad på «min» Roy, so eg trudde me hadde med to forskjellige personar å gjera!  Obituarien hans provar derimot at det er same person, so då er det problemet løyst!

Derimot har me vel ikkje fått noko eintydig svar på spørsmåli kring flyttingi deira...  Kanskje kan vigsli til Roy og andre kona Margaret hjelpa oss på veg, om den kan finnast?

Eg har oppdatert manuskriptet i innlegg #23 over med dei nye opplysningane!

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med kartleggjing av denne huslyden!

Nekrolog for Roy P i Seattle Daily Times, Tuesday, February 09, 1982 Seattle, Washington, Page 46

Seattle Daily Times, Tuesday, February 09, 1982 Seattle, Washington, Page 46.png

Endret av Egil Johannessen
  • Liker 1

Margaret L. JORGENSEN Age 92, passed away May 4, 2004 in Everett, WA. Preceded in death by her husband, Roy P. Jorgensen. Survived by a daughter, four grandchildren and eight great grandchildren. No services will be held at her request. Remembrances to Bethany of the Northwest, Everett, WA.

Published in The Seattle Times on May 8, 2004

Margaret L. Jorgensen

in the U.S., Social Security Death Index, 1935-2014

Name: Margaret L. Jorgensen
SSN: 517-09-2316
Last Residence:
98258 Lake Stevens, Snohomish, Washington, USA
BORN: 21 Jan 1912
Died: 4 May 2004
State (Year) SSN issued: Montana (Before 1951)

Margaret L Shane

in the U.S., Social Security Applications and Claims Index, 1936-2007

Name: Margaret L Shane
[Margaret L Jorgensen] 
Race: White
Birth Date: 21 Jan 1912
Death Date: 4 May 2004
Claim Date: 3 Oct 1973
SSN: 517092316
Notes: Jun 1949: Name listed as MARGARET L SHANE; 03 Nov 1978: Name listed as MARGARET L JORGENSEN

Hjarteleg takk til Egil og Sven for dei siste spennande innleggi i denne debatten!

Eg har enno ikkje greidd å få tak i Walter Jorgensen, men eg har sett opp følgjande «utkast» til manuskript for Fern og huslyden hennar:

~~~~~~~~~~~~~

Fern Eleanora Thompson, f. i Traill Co., N.D. 30.10.1914, d. i Seattle, Wash. 20.12.1967.  Fern gifte seg første gongen i Butte, Mont. 2.7.1932 med Roy Peter Jorgensen, f. i King Co., Wash. 4.1.1911.  Han d. i Seattle, Wash. 7.2.1982.  Roy var jarnbanefunksjonær («railroad claim agent»), medan Fern var serveringsdame («department store restaurant waitress»).  Dei budde mellom anna i Deer Lodge, Powell Co., Mont. og i Butte, Silver Bow Co., Mont., men flytte kring 1937 til Seattle, King Co., Wash.  Kring 1943 flytte dei til St. Louis, Mo., men snart etter var dei attende i Missoula, Missoula Co., Mont. der dei budde til dei i 1956 endeleg flytte til Seattle, Wash.  Dei vart skilde kring 1959, og Fern gifte seg att i Coeur d’Alene, Idaho 7.7.1962 med Clarence Francis Mathews, f. i Whatcom Co., Wash. 14.11.1906.  Han d. i Seattle, Wash. 3.1.1970.  Clarence var røyrarbeidar («pipe fitter») og han og Fern budde òg i Seattle, King Co., Wash.  Fern fekk tre born, som alle var frå første ekteskapet.

~~~~~~~~~~~~~

Dette kan i alle fall ikkje vera so langt ifrå sanningi...

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med kartleggjing av denne huslyden og fortsatt Godt Nytt År!

Endret av Lars E. Øyane

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.