Gå til innhold
Nasjonalarkivet

HO - "synden for Bergen" - Peder Andersen Mjeldvigen = ?

Recommended Posts

Skrevet

Eg fattar ikkje at eg kunne oversjå den forbindelsen. Tusen hjerteleg takk, Arnfrid! 

Når eg dukkar djupare ned i basen min, finn eg at denne Randi skal vere gift med ein Peder Andersson på Bergens-kanten; eg har til og med Roe? som etternamn på han.

Det aukar sjansen endå meir for at det er *min* Peder. 

Skrevet
3 minutter siden, Aase R Sæther - Gloppen skrev:

I alle dagar! Det var det eg hadde ein mistanke om - ho er gloppar, fødd 1704!

Da har vi det vel, da.

tenker at siden Melkevik ligger tett opp til Mildevåg/-vik, kan det være feilskrevet.

Skrevet

RØD, manøvrer rundt på kartet jeg la ut, så finner du stedene.

Dette er ved Stend jordbruksskole og Hordamuseet, gamnel adelsgård. De hadde sikkert sitt virke der.

Skrevet

Dette var veldig kjekt på ein torsdagskveld. Fullstendig revnande likegyldig, særleg sidan der ikkje var etterkomarar i meste generasjon, men uansett - eg har fått sluttført 2 til av mine utflytta glopparar <3

• Takk 1
Skrevet (endret)

7145D0FA-9507-4F29-B7BC-25E7D25EEC18.png

Steen gaard av Dreyer tidl 1800-tall. Her ses Melkevik nedenfor.

Endret av Arnfrid Dommersnæs Mæland
Skrevet

Husbonden min gjekk på Stend Jordbruksskule ein gong i steinalderen, så dette er kjent område :-)

Skrevet

Og på same side som denne trulovinga finn eg Anders Nilsson Rauset frå Gloppen - som eg heller ikkje hadde plassert før :-D

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Inge Nygård skrev:

Peder Andersen Røe var forøvrig trulovar då Guri Jørgensdtr. Gloppestad vart trulova og gift i 1740: https://media.digitalarkivet.no/kb20070504610085

Ja, det oppdaga eg sjølv og nettopp. Fana "renn over" av glopparar på denne tida. Men takk i alle fall!

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.