Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skulle gjerne vite noe om  Else Fredrikke - f. Halvorsen -  eller evt. slektninger.  Hun ble døpt i Vålerengen kirke.  Foreldrene var Dora Olava Kristiansen og Fredrik Wilhelm Halvorsen  

https://media.digitalarkivet.no/view/710/253

I 1923 bodde Else i Vålerenggata 3 sammen med Anne Dorthea Kristiansen - mormoren trolig.

Det kan se ut som om moren giftet seg senere (ikke med Fredrik).  Jeg skulle gjerne visst mer om Else Fredrikke. 

Skrevet

Søk på nb.no:

Hun gifter seg med Scott Egeberg Torgersen i 1942. Han (de) skifter navn til Mingar.

Else Mingar dør 22. okt 1981. Dødsannonse i Aftenposten 28. oktober 1981. (Har ikke abonnement...)

Aftenposten

28.10.1981

Side: 23

...Lill Thoresen f. Platou t Min kjære hustru, vår gode soster, svigerinne, tante og kusine Else Mingar dode stille idag. Oslo, 22. oktober 1981. Scott Søsken og øvrige familie Bisettelsen har funnet...

Skrevet

Hjertelig takk - da vet jeg en del mer! 

Skrevet

Jeg takker for det bidraget også!

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.