Jump to content
Nasjonalarkivet

Lenken til Brukerforumet gir feilmelding


Recommended Posts

6 timer siden, Anne-Lise Hansen skrev:

Plakaten om vedlikehold kommer opp (hos meg med iPad + Safari) når jeg trykker på lenken under:

 

Brukernes eget forum

 

Siden er sannsynligvis lagret i hurtigminnet: https://no.wikipedia.org/wiki/Hurtigminne

 

Det er vel Cmd + R som er hurtigtasten for å fremtvinge ny lasting av siden.

Ja det er nok lagret i cache på ipaden. Det er ingen egen knapp for å ta en "hard-reload" av en nettside, så vidt jeg vet. Men jeg fant dette (ikke mine skrivefeil 🙂 )

 

Sitat

You could also use this in the browswer, ?nocache=1 behing the URL. example www.constructivworks.com/?nocache=1

This should clear the cache specifically on the site you have open in that specific tab.

Hope this helps!

 

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.