Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Treg Brothers Keeper

Recommended Posts

Jeg har vært bruker av BK en årrekke.

Har der vanvittig (sier noen) mange personer. Når jeg passerte ca 170.000 begynte det å ta veldig lang tid å lagre/behandle disse personene. Det samme når jeg åpner de samme personene igjen. Men når jeg åpner de før nevnte tall, går alt smukt. Så det kan jo ikke være PC-en som har begrensninger? Noen som har noen løsning?

Lenke til kommentar
https://forum.nasjonalarkivet.no/topic/264192-treg-brothers-keeper/
Del på andre sider

Når du nå har gått til den gruppen som Ingmar henviser til, kan det også være fornuftig å angi hvilken versjon du har.
Se versjonsnummer under Hjelp / Om BK fra høyre øverste hjørnet. Det er jo ikke direkte noe valg for lagring. Det skjer når du flytter deg til ny oppgave.
Kanskje en "vaskejobb" i databasen kan være smart. Se under Tema "vedlikehold av databasen" i brukerveiledningen.

Ulf ! Gjer som OJ seier i går kl 08.07.

Punkt 1: lagra BK-en din.

Punkt 2: Reindekser databasen.

Deretter kan du seia: Hokus Pokus, og du vil oppdaga at du kan trylla !

Det er SJØVSAGT viktig å ha siste versjon.

——-

Dersom du ikkje har Reindeksert databasen m/ 170.000 navn, vil du  oppdaga at du fått ein bortimot ny BK !!

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.