Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Sør-Fron, Oppland. Lodver Johansen Sveipe, 1630-1686

Recommended Posts

Hei,

Jeg kan dessverre ikke hjelpe med spørsmålet ditt, men jeg er selv muligens etterkommer av deres datter Guri. For om mulig å verifisere dette, har jeg forsøkt å finne ut hvor alle de 7 barna ble av. På hvilken måte (etter hvilket av barna) er du beslektet?

Hei, da er vi nok i slekt. Jeg er etterkommer av deres datter Guri 🙂 Hun ble vel gift med Ole Olsen Hårstad etter det jeg har notert, jeg har bare 2 barn på Guri og Ole, det er døtrene Siri og Kari, av de 2 går jeg videre på Siri sin gren.

Ja, akkurat. Jeg er også etterkommer av Siri Hårstad. Har du kommet frem til at Guri kan ha vært datter av Lodver og Ingrid på Sveipe på egenhånd, eller har vi kanskje vært i kontakt tidligere? Det kunne også vært artig å se hvor langt frem i tid vi har felles aner på denne grenen. Svar meg gjerne på mail: svbjornd@online.no

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.