Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

Barn nr. 122, fødd 1. mai, døypt 1. juli, Louis Carl Henning, foreldra er Omreisende Taskenspiller Henning Jensen, Ella Caroline Maria f: Samuelsen - står det Samuelsen her, og kva meir står det om mora, etter namnet?

Og kva står det i spalta for faddrar (namn og yrke)? 

image.thumb.png.e65140b5198d8e5c1bf8bd845c07222c.png

SAH, Fåberg prestekontor, H/Ha/Haa/L0006: Ministerialbok nr. 6A, 1855-1867, s. 124
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20070131660208

Takk Anfinn!  Det er ikkje urimeleg at dei hadde Christiania som hovudbase under opphaldet i Norge (dei var begge danskar). 

Siste faddaren trur eg no at eg har klart å tyda til

.....................  Fre-

drikke Magito

Endret av Richard Johan Natvig
1 time siden, Richard Johan Natvig skrev:

Tusen takk, Else! Ritmesterens namn må eg jobba med!

Den einaste rittmeisteren eg kan finna som har eit namn som likner, og som i tillegg heldt til i området (Lillehammer) i tilnærma same tidsrom (1865-folketellinga), og hadde kone, er August Carl Bruenech (pensjonert rittmeister). "Bruenech" liknar ikkje veldig på det namnet presten skreiv, men kanskje? Siste bokstaven i namnet kan godt vera "k", som "k"en i "Ungk." øverst på neste side i kyrkjeboka.

RA, Folketelling 1865 for 0501B Fåberg prestegjeld, Lillehammer kjøpstad, 1865, s. 121
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/ft20090722690632

10 timer siden, Anfinn Bernaas skrev:

Kan presten ha endra frå Brueneck til Brooeneck? 

Eg les i alle høve k til slutt i kyrkjeboksinnførsla.

Mange takk! Dette verkar som ei rimeleg lesing og forklaring.

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.