Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Angelsnes - Luster?

Recommended Posts

Under leiting etter ein forfar i Sogn finn eg eit par interessante personar som skal vere busette på Angelsnes. Kan nokon fortelje meg kvar det ligg? Om eg søkjer på Angelsnes i Norgeskartet, hamnar eg på Hitra - kanskje heiter garden som eg trur må ligge i Luster noko anna i dag?

Endret av Aase R Sæther - Gloppen
Lenke til kommentar
https://forum.nasjonalarkivet.no/topic/283669-angelsnes-luster/
Del på andre sider

Sanninga er ikkje så spennande for deg: Det var eit blindspor! Eg var på leiting etter ein ttt*-oldefar med namnet Endre Pederson Bøtun, og fann ein konfirmant Endre Pederson Angelsnes med passande alder. Men ved hjelp av bygdebøkene kunne eg fort fastslå at han ikkje var "min" mann, og med litt rettleiing frå folk med litt meir lokalkunnskap, fann eg ut at eg skulle til Fresvik - og der fann eg han.

Så beklagelegvis - ikkje noko nytt til deg denne gongen, Lars 🙂

4 minutter siden, Lars E. Øyane skrev:

Innlegg #8:

Eg er glad du fann «rett» person!  Me kan ikkje venta på «BINGO» kvar einaste gong...

Nei, og Sogn er stort, med mange gardsnamn som går igjen. Eg leita lenge etter kona hans på Høgheim i ditt område - men jau skulle eg til Fresvik etter henne og.

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.