Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Steinbrot Kvalen/Trondskog i Kinsedal, Hafslo herad

Recommended Posts

Eg skulle gjerne funne ut kven som starta steinbrot ved Kvalagjelet i Trondskog, sør for Kvalen. Bestefar min kjøpte eigedommen der steinbrotet låg, og kjøpte brakka og diverse utstyr då steinbrotet vart avvikla, truleg ca 1927/28. Steinbrotet vart truleg starta ein gong etter 1910. I ein omtale i Sogn Avis ca 1928, står det at Petterson og Kvalen Steinhoggeri er starta. I same artikkel står det at John Petterson er fagmann og skal ha vore formann for Rieber Steinhoggeri i Bergen. Kan det være dei som dreiv steinbrotet? Ein Richard Klunderud er også knytta til steinbrotet, kanskje eigar av firmaet Norsk Teknikk/Norsk Entreprenørforretyning i Bergen. Kan det ha vore han som eigde/dreiv steinbrotet. Om nokon kan hjelpa meg med å finne ut meir om eigar og tidspunkt for drift ville eg setje stor pris på det. (vart for sein til å spørje mor mi)

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.