Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Sogn og Fjordane, Kinn, Batalden: Hjelp til å finne rette kjelder for å finne salg av sjøbuer i 1928 og 1931

Recommended Posts

Eg er blitt spurt om eg kan prøve å spore opp dokumentasjon på salg av og informasjon om  to sjøbuer/saltebuer i Batalden i Kinn. 

Den eine sjøbua vart seld til Reidar Torvanger (frå Bremanger) i 1928 og flytta til Iglandsvik i Bremanger (der den står ennå?) Spørmålet er om det er mogleg å finne selgaren?

Den andre sjøbua var var eigd av Lehmkuhl-familien og bles ned i ein storm i 1931. Spørsmålet er om det er  mogleg å finne ut kva for ein Lehmkuhl som eigde den då?

Det kunne ha vore Kristoffer Lehmkuhl, son av Joakim Lehmkuhl (som eigde sjøbua frå 1882). 

Kor skal eg begynne å leite? 

Torbjørn Hillersøy

27 minutter siden, Torbjørn Henrik Hillersøy skrev:

Den eine sjøbua vart seld til Reidar Torvanger (frå Bremanger) i 1928 og flytta til Iglandsvik i Bremanger (der den står ennå?) Spørmålet er om det er mogleg å finne selgaren?

Tok et søk i avisarkivet til Nasjonalbiblioteket og fant et eiendomskjøp foretatt av Reidar Torvanger i 1928, men om det er det du er ute efter skal være usagt:

https://www.nb.no/search?q="reidar torvanger"~3&mediatype=aviser&fromDate=19281001&toDate=19281031

Screenshot 2022-09-26 at 19-43-46 Nordre Bergenhus Amtstidende.png

• Liker 1
  • Takk 1

Takk for svar! 

Det ser altså ut til at denne Reidar Torvanger kjøpte fleire sjøhus det året.

Eller det kan rett og slett vere at vedkommande eg prøver å hjelpe har fått feil opplysningar, og at du har funne det rette kjøpet! 

Endret av Torbjørn Henrik Hillersøy

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.