Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Ser etter Obit til Saul B. Wigsmoen - han var født den 26 februar 1906 Stoughton Township i Dane County i Wisconsin , og døde den 25 oktober 1980 i McFarland Township i Dane County - kan det finnes en Obit på ham ?

Recommended Posts

Skrevet

Hei ....... Ser etter Obit til Saul B. Wigsmoen , han var født den 26 februar 1906 Stoughton Township i Dane County i Wisconsin , og døde den 25 oktober 1980 i McFarland Township i  Dane County  i Wisconsin - kan det finnes en Obit på ham ? 

Har du lyst og muligheter @Gisle Hersvik til et par tastetrykk ? 

På forhånd tusen hjertelig takk 🙂 og en riktig så god helg ønskes

Skrevet
1 time siden, Egil Johannessen skrev:

@Bjørn A Løkken

Gisle hentet ut denne i en tidligere tråd - https://www.newspapers.com/clip/113776298/obituary-for-saul-wigsmoen/

Tusen hjertelig takk til dere to kjære @Egil Johannessen og @Gisle Hersvik fpr at dere holder styr på meg og mine Obit's ......det har blitt litt mye av dette nå i det siste så nå blir det en liten pause , mens jeg holder på med slekt i Ringsaker , men kommer utrolig sterkt tilbake når jeg begynner med 2 par til som emigrerte samt deres barn og muligens barnebarn da det var mye alkohol og selvmord innen denne klanen , og det er jo både interesant og noe tragisk , men setter jo kraftig farge på slektshistorien ......ha en fortreffelig fredagskveld dere to 🙂

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Bjørn A Løkken skrev:

fpr at dere holder styr på meg og mine Obit's .....

Ikke alltid så lett å holde styr på deg da, kjære Bjørn 😉🤣!

He en riktig flott kveld du også 😊

• Haha 1

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.