Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Mons Johan Høiseter 1906-1992 og kona Aslaug Otilie Berentsen 1912-1976, født i Bergen død i British Columbia, Canada. Finnes det etterkommere?

Recommended Posts

Mons Johan Høiseter og Aslaug Otilie Berentsen giftet seg 04.03.1939 i Sandviken Kirke. De dro til Canada og slo seg ned i British Columbia hvor de døde 1992 og 1976.

De hadde trolig to døtre, men jeg har ingen opplysninger om når eller hvor de eventuelt ble født.

Ved Mons Johans død i 1992 er det opplyst at dødsfallet ble anmeldt av en Karin Manning, men om det er en av døtrene vet jeg altså ikke.

Om noen skulle finne en orbit eller på andre måter kan gi svar på mitt spørsmål, kan man enten sende meg en privat melding her inne eller på e-post til rthors@online.no. Dette fordi det kan dreie seg om nålevende personer.

17 minutter siden, Rune Thorstensen skrev:

dødsfallet ble anmeldt av en Karin Manning, men om det er en av døtrene vet jeg altså ikke.

Hvis du ser i dødsattesten så står det at hun er "funeral director" i rubrikken "Relationship to deceased" - https://search-collections.royalbcmuseum.bc.ca/Image/Genealogy/a78ca792-a418-49d5-8ba9-25636628d220

• Liker 1

Ja, det ser jeg nå Egil. Jeg hadde den på telefonen, og da ble det for smått uten briller 🙂 .

Da viser Orbiten at han var gift på nytt med en Stine og hadde to døtre, Gerd gift  med David og Inger-Lise gift Inkster?

Mange takk for hjelpen.

• Liker 1
4 minutter siden, Rune Thorstensen skrev:

Gerd gift  med David og Inger-Lise gift Inkster?

Gerd gift Farmer (David, mann) og Inger-Lise som du nevner gift Inkster.

Endret av Egil Johannessen
  • Liker 1

FAG - https://www.findagrave.com/memorial/211164063/inger-lise-inkster

Inger-Lise Inkster

BIRTH
25 Oct 1945
DEATH
25 Jun 2012 (aged 66)
BURIAL
Surrey, Greater Vancouver Regional District, British Columbia, Canada
  • Liker 1

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.