Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Brita Larsdtr. Vangsnes, f. 18/3 1878, kvar vart det av henne?

Recommended Posts

Brita Larsdtr. Vangsnes vart fødd 18/3 1878 på Vangsnes i Balestrand kommune. Ho vart konfirmert i 1892, og sidan har eg ikkje funne henne att. Kan det vera ho som får sonen Erling Johan, f. 9/11 1908 på Strømsø i Drammen? Eller er ho reist til USA slik to av søskena gjorde? Takksam for innspel.

Alf

Eg ser det slik at den Brita Larsdtr. som eg etterlyste i fyrste innlegg, er den som gifte seg med Jens Kleppenes frå Fjaler og busette seg i Drammen. Brullaupsdagen har vi derimot ikkje funne. Tusen takk til dei gode hjelparane, Lars Kittilsen og Gisle Hersvik

• Liker 1
22 timer siden, Alf Strand skrev:

Eg ser det slik at den Brita Larsdtr. som eg etterlyste i fyrste innlegg, er den som gifte seg med Jens Kleppenes frå Fjaler og busette seg i Drammen. Brullaupsdagen har vi derimot ikkje funne. Tusen takk til dei gode hjelparane, Lars Kittilsen og Gisle Hersvik

Jo da. Jeg ser at jeg skrev feil i ett av innleggene over. Jeg skrev gift 23. juli 1923.

Jeg mente selvsagt 1903. Jeg deler lenka én gang til:
https://media.digitalarkivet.no/view/1983/87

Dette stemmer også godt med notisen vedrørende sølvbryllupet i 1928 (25 år)

• Liker 1

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.